آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

سورپرایرز عالی و باورنکردنی

1390/8/4 14:16
نویسنده : مامان ندا
980 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز نزدیک بود از ذوق سکته کنم بابا حمید زنگ زد و گفت یک بسته با آزانس برام فرستاده که شخصیه و من باید حتماً خودم برم و اونو تحویل بگیرم من چون خیلی کار داشتم به نگهبان گفتم اما دوباره بابا حمید گفت باید حتماً خودم برم این شد که رفتم پایین تو را بغل بابا حمید دیدم یک جیغ بنفش از خوشحالی کشیدم .

 

 niniweblog.com

 

حمید چون می دانست من خیلی دلتنگم سریع رفته خونه و آدرینا را آورده تا من کمی آرام شوم عالی  بود عالی بود عالی بود

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سیما - مامان هلیا
14 آبان 90 14:21
دلم واسه دخترم تنگ شد کاش الان بابا حمید هلیا ، اون رو بیاره ببینمش . خدا دختر گلت رو حفظ کنه خیلی خوردنی شده خیلیییییییییییییییییییییییی زیاد.
ویدا مامان بارسین
17 آبان 90 15:30
سلام - خیلی وب خوشگلی دارید که با عکسهای دخملتون خوشگلتر شده خوشحال میشم از وب دخمل منم بازدید کنید و با هم بیشتر آشنا بشیم
مامان ماهان
28 آبان 90 15:24
خدا حفظش کنه همیشه شاد باشین
سارا
6 آذر 90 19:01
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ من واسه ني ني جونم يه وبلاگ درست كردم خوشحال مي شم بياي راستي با اجازه لينكتونم كردم