آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

سخت ترين كار دنيا

1391/2/24 9:24
نویسنده : مامان ندا
766 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من تا همين الان بايد اعتراف كنم سخت ترين كار دنيا از شير گرفتن بچه هاست الان دقيقاً‌ از يك شنبه هفته قبل كه آدرينا توي ترك خواب راحت نداشتم و اكثر شبها و نيمه شبها مراسم داريم.

niniweblog.com

اول راه كه اوايل فروردين بود كم كم كم شيرا را كم كردم و بعدش هم روزش را قطع كردم تا اون موقع بهانه گيري هاي زياد اما واي واي واي به اون روزي كه شب را قطع كردم اول رسماً بيچاره شدنم بود بعد كم كم به انواع راههاي قديمي متوسل شدم تا رسيدم به چسب زخم شايد وابستگي تمام بشه با اينكه اصلاً‌ قلباً‌  راضي نبودم و مشاور هم گفته بود اين كار را نكن اما واقعاً‌ چاره اي نبود ................

niniweblog.com

حالا نزديك آدرينا وارد سه سالگي شده و من تمام موهاي  كنار سرم داره سفيد مي شبه تا 8 ماهگي كه 5 تا 11 شب فقط گريه مي كردي بعد يك مدت خوب بودي دوباره يك مدت همون آش و همون كاسه اما كمتر چون بزرگتر شده بودي من هم آدم بسيار حساس كه خيلي اذيت مي شم با هر قطره اشكت يكي از موهاي مامان سفيد مي شه حالا اين چند شب هم برگشتي به دوران نوزادي و چنان گريه مي كني كه نگو و نپرس ديشب نيم ساعت توي كوچه راه بردمت تا كمي آرام شدي فقط جيغ و گريه و هيچ چيزي هم توجه ات را جلب نمي كرد .

niniweblog.com

اميدوارم اين مامان بزرگ اشرفت دست به خاكستر مي زنه طلا بشه چون واقعاً‌  كمك بسيار بسيار زيادي كرده  و مي كنه و هميشه از راهنمايي هاش استفاده مي كنم . بابا اسي اش ام كه نگو و نپرس فرشته تمام عيار با يك عمه شقايق مهربون .

niniweblog.com

خدا را شكر مي كنم حالا كه مامان و بابام از من دورند اين همه فرشته كنارم هستند رئيس فرشته ها هم كه بابا حميده

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
24 اردیبهشت 91 9:40
سلام خانومی. وااااااای درکت می کنم. منم پسرمو عید امسال از شیر گرفتم. از پسرمن وابسته تر کسی نبود. اونقدر شبا خودشو به درو دیوار می کوبید که گاهی پشیمونم می کردو یواشکی و پنهونی از باباش شیرش می دادم. الان باورم نمیشه که ترک کرده باشه.اما خداروشکر اشتهاش خوب شد
مامان رز
24 اردیبهشت 91 11:22
سلام عزیزم چه دختر نازی داری ! و چه وبلاگ قشنگی ببوسش :-*
خانومی
25 اردیبهشت 91 0:29
سلام مامان ندا روزت مبارک چه جالب! منم مامان آدرینام