آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

اولین شب خوابیدن در تخت

1391/7/29 9:33
نویسنده : مامان ندا
578 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب برای اولین بار توی این دو سال و نیم توی تخت خودت خوابیدی البته از این مسئله اصلاً نمیشه به سادگی گذشت که من و بابا حمید جون دادیم تا شما خوابیدی البته اون هم باز توی بغل خودم و بعدش بغلت کردم و گذاشتم توی تختت نانازی مامان خیلی جیگیر خوابیدی آدم دلش می خواست یک گاز گنده از اون لپهات بگیره عشق مامان ندا . تا ساعت 2 بیدار بودی و من و بابا حمید هر دو خیلی خیلی خسته بودیم من که از صبح جابجایی وسایل برای زمستان را داشتم بابا حمید هم که طفلکی از صبح سر کار بود و شب هر دو هلاک بودیم . صبح که مامان اشرف آمد شما را ببره پایین (آخه مدتی است برای اینکه بیدار نشی و مرا نبینی و گریه کنی صبحها به پایین منتقل می شوی) شوکه شد دید شما توی تختتون خوابیدید عزیزک مامان . دوست دارم تا ته دنیا می میرم برات تا انتها عشق ابدی و جاودانه .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شيما
29 مهر 91 11:22
الهي دورت بگردم كه بالاخره توي تختت خوابيدي. نانازي ديگه خانومي شدي واسه خودت. دوستت دارم هزار تا
vida
30 مهر 91 12:01
oh oh be salamati
حمیدرضا شریف
7 آبان 91 18:14
البته هنوز هم ادامه داره.................. :