آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

برگي از زندگي ام تولدت مبارك

1392/1/21 10:38
نویسنده : مامان ندا
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

حالا تا 26 فروردين چيزي باقي نمانده است یکی از بهترین روزهای زندگی من وهمسرم . روزی که برای اولین بار ما دو تا شدیم مامان و بابا .خدایا شکرت که این لیاقت رو بهمون دادی که لایق نام مادر و پدر باشیم کاش از عهده این وظیفه مهم برآییم .

3 سال پیش در چنین روزی ساعت 8:30 صبح در بيمارستان تهران كلينيك دخترکی زیبا چشمهایش را به جهان گشود حالا بايد بگويم 26 فروردين  

روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت


امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست


"تولدت مبارک"

و حالا اين عكس ني ني بالا يك خانم جيگر طلا شده است .

 http://www.taknaz.ir/upload/4/0.671557001284451486_830682zhs68ovvt7.gif

 

 

 


 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

ماچ"عزيز دل مامان نفس و عم و هستي بابا تولدت مبارك "ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
21 فروردین 92 11:03
تولدت مبارک باشه عشـــــــــــــــــــــــقم من خیلی خوش شانسم که زنعموی دختر جیگری مثل تو هستم. دوستت دارم هزارتا
مامان دوقلوها
21 فروردین 92 11:12
سلام عزیزم سال نو مبارک دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری تویجشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب من بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامانی درسا
26 فروردین 92 2:59
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که همیشه سلامت و شاد و زیبا باشی