آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

مامان شاغل یا مامان خانه دار

1392/5/16 13:55
نویسنده : مامان ندا
876 بازدید
اشتراک گذاری

مزایا و معایب زیادی برای هر دوی اینها وجود داره چه در آینده چه در حال چه در گذشته و خاطرات یک شخص یک آدم بزرگ که خاطراتش در دوران کودکی براش خیلی عزیز و دوست داشتنی این خاطرات می توانه طوری باشه که آدم اگر به اونها رجوع کنه لذتش را می بره اما گاهی این خاطرات کمی می تواند آزار دهنده باشد .

حالا این عزیزای دل مامان و باباها که ما فقط به خاطر آینده اونها تلاش می کنیم اگر کودکی اشان یا حتی نوجوانی اشان را با کمبود ما سپری کنند برایشان دردی سنگین است اما اما اما اگر وضعیت مالی آنها ضعیف تر باشد برایشان مهم نیست مهم محبت وجود والدین است .

دوستی دارم که پدر و مادرش دکتر هستند و او در آسایش مالی کافی است اما اما اما اما خاطرات خوبی از دوران گذشته و کودکی اش با آنها ندارد مگر با سگش میشل ....

حال چه باید کرد من یک تجربه شخصی در حال حاضر دارم .........

من مدت 11 سال شاغل هستم و دخترم تازه 3 سال و سه ماهه شده است اما من مدتی است که کار نمی کنم برق شعف شور عشق و خوشحالی تمام را در چشمان چون آهویش می بینم که ذوق می کند و لذت می برد و حتی دوست ندارد مامانش کلاس فرانسه هم برود و فقط می گوید که نه نه نه نرو.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حمیدرضا
29 آبان 92 14:38
موافقم نمی خواد سرکار بری برای هر دو تایی تون خوبه منم خوشحالم که شما خوشحالید.