آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

اولين دندان پر كردن و عصب كشي

1394/4/7 8:24
نویسنده : مامان ندا
691 بازدید
اشتراک گذاری

باور كردني نبود اون روزي كه دخمل را بردم دندانپزشكي من و  خانم دكتر از تعجب شاخ درآورده بوديم از خانمي آدرينا اما من مطمئن بودم كه بعد توي خونه آدرينا داستانهاي خودش را داره اما همين كه جلوي مردم و خانم دكتر آبرو داري كرد دمش گرم آفرين و صد آفرين ....

 

niniweblog.comniniweblog.com

خلاصه هرچقدر بيرون در نشستيم ديديم انگار كار آدرينا تمام شدني نيست رفتم داخل و يك سر و گوشي آب دادم ديدم عينه فرشته هاي كوچولو روي يونيت خوابيده بود 

niniweblog.comniniweblog.com

نگو خانم دكتر ديده بود كه اين دختر ما زيادي خانمه يك دانه هم براش عصب كشي كرده بود .....

 

آفرين مامان قشنگمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Yasaman
7 تیر 94 12:11
فروشگاه اینترنتی لباس yasaman290777@yahoo.com http://www.lebasi.ir سلام .یاسمن هستم از فروشگاه اینترنتی لباسی با زیباترین و بهترین برندهای معتبر پوشاک بچه گانه, زنانه و مردانه. از این که تونستم در وبلاگ شما نظری درج کنم واقعا خوشحالم. ممنون میشم منو هم با اسم فروشگاه اینترنتی لباسی لینک کنید. مارو از نظرات خوب بی بهره نکنید خیلی ممنون
مسئول سایت نی نی عکس
7 تیر 94 14:00
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم