آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

آتليه

1390/2/15 21:01
نویسنده : مامان ندا
481 بازدید
اشتراک گذاری

آتليه

حدود يك ماه پيش با هم رفتيم آتليه و تو كلي عكسهاي قشنگ گرفتي و من هم همين طور البته عمو و زنعمو هم در كنار تو عكسهاي زيبا گرفتند .

 niniweblog.com

پنج شنبه شب رفتيم و عكسهاي را گرفتيم واي خداي من يكي از يكي قشنگتر البته وقتي رسيديم تو روي پاي من توي ماشين خوابيده بودي من هم تو را دادم بغل زنعمو و با بابا و عمو امير رفتيم داخل كه يك ربع نشد ديدم آمدي داخل آتليه خلاصه آدرينا بانو كل آتليه هم دلشان برات ضعف رفته بود مخصوصاً براي عكس گريه

 niniweblog.com

شب كه رفتيم خونه خاله مهشيد كه پاش داغونه و توي گچه ... يكي از دوستان نوشين جون اون جا بود به نام ويدا خانم كه قبلاً يكبار ديگه هم تو را ديده بود و عاشقت شده بود ... كلي حال كرد كه ما رفتيم اونجا...

 niniweblog.com

راستي يادم رفت آتليه يكي از همكارهاي مامان بود كه شده شوهر نوه عموي مامان كه حسابي برامون سنگ تمام گذاشته بود يك عكس سه نفره 70×100 كه واقعاً محشر بود ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
20 اردیبهشت 90 14:18
جیگرم چه نازی ماشاا... واقعا فرشته ای
مامان رهام
27 اردیبهشت 90 18:01
سلام مرسي از اينكه ب رهام من سر زديد خدا دخترتون رو حفظ كنه خيلي خانمه
مامان سارا
28 مرداد 90 13:50
خيلي نانازي هستي خاله گلي به ما هم سر بزن
zari
29 مرداد 90 10:34
جانم عزيزم چقده نازنازي شما خانم قشنگه 1000تا بوس