آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

آدرینا و خاله ویدا

1391/2/24 9:29
نویسنده : مامان ندا
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

باور کردنی نیست باور کن مامانی رفتارت برام باور کردنی نیست عجیب غریب دوستش داری نوع رفتارت باور نکردنیه خدایی یعنی همه اینقدر خاله هاشون را دوست دارند من که دو تا خاله دارم فقط یکیشون اون یکی را اصلاً‌ دوست ندارم .

 niniweblog.com

از لحظه ای که ایشون رسیدند خونه شما دیگه هیچ کس را تحویل نمی گرفتی فقط ویدا و ویدا و ویدا .

niniweblog.com

موقع شام خوردن اینقدر غذا کردی توی حلقش که داشت بالا می آورد. عزیز دلم تو اینقدر مهربانی که گفتنش خیلی سخته وقتی همه داریم مثلاً میوه می خوریم تا مطمئن نشی همه میوه خوردن بی خیال نمی شی ناناسی مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
17 بهمن 90 17:30
فدای دخمل مهربون
خاله ویدا
17 بهمن 90 21:28
من صد برابر بیشتر دوست دارم عسلم