آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

امتحان فرانسه

1391/3/2 9:18
نویسنده : مامان ندا
788 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز با اين كه خونه بودم اما آدرينا ر ا گذاشتم پايين خونه مامان تا كمي براي امتحان اخر ترم درس بخوانم كه ساعت هنوز 1 نشده بود كه ناگهان صداي گريه و جيغ آدرينا اومد . سريع خودم را رساندم پايين دست دختر نازنيم لاي در ماشين لباسشويي گير كرده بود و حسابي داغون شده بود رسماً بدبخت شديم چون ايشون حسابي نازنازي هستند و چون اصطلاحاً ناز كش زياد دارند حالا حالا ها بايد ناز ايشان را بخريم البته واقعاً‌دستش هم آسيب ديده بود .

niniweblog.com

مامان قربون قد و بالات بره الهي عزيز دلم كه دستت خوني شد يك ذره .

شيطون مامان دوستت دارم يك دنيا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شايان جوني
3 خرداد 91 10:00
آخيييييييييييييي بميرم. كاش شما كوچولوها هيچ و قت مريض يا زخمي نمي شدين. ماشا اله چه دختر نازي دارين خدا حفظش كنه. هزار تا بوووووووووووووس
ویدا
7 خرداد 91 20:23
الهی خالت بمیره که تو اوف شدی.من پیش مرگت شم خاله جونم