آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

کم خوابیدنهای شبانه

1391/3/7 9:14
نویسنده : مامان ندا
616 بازدید
اشتراک گذاری

الان بیشتر از یک هفته است که شما دیگه شیر نمی خوری و توی این مدت شبها خیلی خیلی بد می خوابی و این خیلی برای خودت بد است و بعد هم برای من که صبحها می خواهم بروم سر کار خیلی داغون کننده است البته که خداوند قدرت خارق العاده ای در این زمینه ها به مادر می د هد  اما باز هم این هم حدی دارد و گاهی اوقات آدم کم می آورد البته این کم آوردن زمانی شکل می گیرد که بیداریهای شبانه ات به دلیل خدایی نکرده دردی باشد مثلاً دیشب که انگشتت که لای در ماشین لباسشویی مانده خیلی درد می کرد و فکر کنم دلت هم درد می کرد و حسابی هم خوابت می اومد که نمی توانستی بخوابی و این خیلی بد بود حسابی اعصابم به هم ریخت جوری که الان هم که اومدم سر کار حال تهوع دارم کم خوابی و استرس به من فشار آورد و صبح زود بیدار شدن و آمدن سر کار از تو دور شدن خودش از همه سنگین تر است .

niniweblog.com

عزیز دل مامان امیدوارم یک روز که بزرگ شدی مامان را درک کنی و بدونی که من فقط برای خودت این همه دوری از خونه و تو را تحمل می کردم و نه هیچ چیز دیگر . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)