آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

عزيز دل مامان

1391/3/13 13:13
نویسنده : مامان ندا
618 بازدید
اشتراک گذاری

هزار تا الله اكبر فداي اون صحبت كردنت كه اينقدر كامل و خوب صحبت مي كني واضح شيرين و زيبا .

و حالا جمله هاي زيبايي مي گي كه ما همه انگشت به دهن مي مانيم .

عزيز دل مامان فقط حالا نگران دندانهايت هستم اي كاش بزاري برات مسواك بزنم چون دندانهاي جلوت واقعاً‌ خراب شده و من از اين بابت خيلي خيلي نگرانم و تو را كه بردم دكتر دندانپزشك گفت كه بايد هر شب دندانهايت را با جوش شيرين بشوري كه عمرا تو اجازه نمي دهي . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:57
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني حسش کني براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!! روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...
شيما
23 خرداد 91 11:59
قربونه صحبت كردنت بشم من عشق من. روز به روز كه بزرگتر مي شي جيگر تر مي شي نفس. دوستت دارم هزار تا
ویدا
3 تیر 91 19:28
خالش قربونش بشه.قدای حرف زدنت .جیگرتو عسلم.دندونای خوشگلتو مسواک کن
مامان ماهان
12 تیر 91 16:41
فدای حرف زدنش گلم من دندونات رو مسواک بزن تا خراب نشه عزیزم