آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

سرفه

1391/4/13 10:25
نویسنده : مامان ندا
581 بازدید
اشتراک گذاری

دو شبه كه اصلاً نمي خوابي و سرفه مي كني البته سرفه هات اينقدر شديد نبود اما خودت مي ترسيدي و از ترس اينكه مبادا اتفاقي بيفته بيشتر گريه مي كردي و حالا توي اين وضعيت دستت هم مي سوخت .

اين دو شب عينه نوزاديهات شده بودي هيچ چيزي باعث جلب توجه ات نمي شد و فقط گريه مي كردي اينقدر كه ديگه حال گريه كردن نداري و فقط ناله مي كني .

شربت آويشن هم كه با بيچارگي مي خوري نازنينم ...............

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيما
13 تیر 91 11:28
قربونت بشم من كه سرفه مي كني. عسلي اگه آويشن بخوري زود زود خوب ميشي. مثل ديروز كه تا منو ديدي گفتي شيما آبيشن خودم قورت دادم. فدات بشم من با اين حرف زدن شيرينت. ان شاالله كه هميشه صحيح وسلامت باشي.
مامان آنیا
25 تیر 91 9:05
عزیزم چه دختر نانازی دلم میخواد اون لپای مثل هلو رو قورت بدم ولی می دونم مامانت ناراحت میشه با اجازه مامان گلت لینکت کردم :
vida
26 تیر 91 21:57
man pish marget sham khale joooooooonam.man bemiram ama to karit nashe.boooooooooooooooooos
مامان ماهان
6 مرداد 91 19:34
عزیز دلم بخور تا زودی خوب بشی