آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

دلتنگیهای فراوان

1391/4/15 16:52
نویسنده : مامان ندا
533 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکخدایا کی کی کی کی یک شهریور میشه من امتحان TCF را بدم و کمی سبک بشوم و بتوانم تایم بیشتری را با دختر نازنینم بگذرانم ،خیلی دوری از تو برام سخته عزیزم دل مامان باز خدا را هزار مرتبه شکر و سپاس خدای بزرگ را که تو مادر و پدر بزرگ به این ماهی داری که در نگهداری از شما بسیار بسیار به من کمک می کنند ؛ البته ناگفته نماند که در این میان عمه شقایق - زنعمو شیما و خاله زهره هم نقش مثمر ثمری دارند تا من بتوانم به کارهایم برسم .

niniweblog.com

 چشمکهمیشه تا قبل از اینکه به دنیا بیایی خیلی نگران بودم که نکند این دور بودنها در روابط مادر و دختریمان تاثیر بگذارد اما اکنون می بینم تو بسیار عاطفی تر از این حرفها هستی و  ریشه خانوادگی ات نیز پوشش دهنده این صفت و حالت در تو است تو از اطرافیانت فقط عشق محبت را آموختی و ژن تو ژنی است که با عشق نهادینه شده اگر من امروز از تو دورم تنها دلیلش تو هستی برای ساختن آینده ای بهتر آینده ای پر از موفقیت و دختری که حداقل دو زبان زنده دنیا را به راحتی صحبت کنه بهترین مدرسه بره و خوبیهای و آرامشهای زیادی را ببینه عزیز دل مامان دوستت دارم و برات ارزو می کنم همیشه در کنار مامان و بابا باشی و موفق و سرزنده و سرحال و شاد.

niniweblog.com

یک بوس گنده 

این هم دو عکس قدیمی از دختر نازنینم

جیگرطلای مامان در حال نقاشی درکنار عمه هنرمندش

 

 

 

آدرینا نفس در حال خنده های زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

kil
17 تیر 91 12:05
اسلام دین اعراب است و این عید ها از سنتهایشان.... عربهایی که هیچ فرهنگ و انسانیتی در وجودشان نبود... آنهایی که با جنگ و خونریزی دینشان را وارد کشور پر افتخارمان کردند و به ایرانیان تحمیل کردند... به زنان ایرانی تجاوز کردند تا از آنها صاحب بچه هایی با خون کثیف خود و با دین اسلام شوند... اعراب کثیف ایرانیانی را که زیر بار زور نرفتند و اسلام را نپذیرفتند را کشتند... ...حال بیا تا بیاندیشیم... آیا ما باید حافظ سنت های قاتلین اجدادمان و تجاوزگران کشورمان باشیم؟؟؟؟؟ مگر ما ایرانی نیستیم؟ مگر ما فرهنگ نداریم؟ بیایید سنت اعراب را به خودشان بسپاریم....
vida
26 تیر 91 22:00
khaharakam vasat arezoye movafaghiyat mikonam va az khoda vasat enerzhi mitalabam
مامان ماهان
6 مرداد 91 19:33
خدا حفظش کنه الهی که تو امتحان موفق باشی گلمممممممممممم