آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

دير خوابيدنها ادامه دارد

1391/10/4 15:07
نویسنده : مامان ندا
403 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا با آدرينا بودن خيلي خيلي خوب و شيرين است و زمان خيلي سريع مي گذرد اما خداييش وقتي ساعت از 2 نيمه شب مي گذرد و قرار است كه تو فردا صبح زود راهي كارت شوي كمي سخت مي شود 

 

هر راهي را امتحان كرديم :1. ظهر نخوابي   2. شب دوغ بخوري   3. صبح زود بيدار شوي   4. و هر راه ديگري 

 

اما بي فايده است چند شب قبل مامان اشرف تمام نيرويش را گذاشت تا تو را بخواباند از ساعت  12 كه شروع كرد ساعت 2:30 بامداد موفق شد شب قبلش ساعت 3:10 خوابيدي و من چون سر كار مي روم از پا  در مي آييم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
4 دی 91 15:39
قربونت بشم مامان ندا . خیلی سخته ولی این فسقلی همرو از رو برده. تلاش بیهوده است عزیزم خونسرد باش و به خدا توکل کن.
هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 16:30
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
پویا تم
10 دی 91 19:37
سلام دوست من برای طراحی تم تولد و تقویم 1392 و جشن دندونی برا کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید