آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

مشكل دندانپزشكي آدرينا

1391/10/18 13:18
نویسنده : مامان ندا
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزيز

من يك مشكل دارم كه از شما مشورت مي خواهم :

آدرينا چون 2 سال مدام شير مادر مي خورده و البته قطره آهن دندانهاي جلو هر چهار تاي بالا دچار پوسيدگي شده است و من تا بحال چند بار به دندانپزشكي مراجعه كردم اولين بار كه خيلي كوچولو بود و حتي براي معاينه هم خيلي گريه كرد ولي مدتها روي ذهنش كار كردم و اون را روانشناسي كردم كه دكتر مي خواهد برايت گلهاي خوشكل روي دندانت بكشه تا اينكه دكتر بتواند به راحتي دندانهاي دختر ناز من را معاينه كنه كه البته خيلي خيلي هم موفق بودم و دكتر من ما را به يك متخصص اطفال در خيابان جردن به نام دكتر ليدا طوماريان فرستاد كه ايشان زياد موافق لوس لوس بازي نبود و مي گفت روش پر كردن دندانها متفاوته و براي دختر من كه هنوز سه سال هم نداره فقط روش خواب كوتاه كه از طريق يك قطره خوراكي است و مي گويند كه اصلا هم خطري ندارد كه من با زهم مخالفم در هر صورت .

ايشان گفت متخصص بيهوشي 500 هزار تومان و خرج دندانها هم 2500000 براي شش دندان مي شود كه حدود 3 ميليون هم ممكن است تجاوز كند حالا مي خواستم هر كسي هر راهنمايي مي تواند بكند و دكتر خوب اگر سراغ داره به من معرفي كنه كه اينقدر قيمتش بالا نباشه

و كسي مي دانه اگر اصلا درست نكنم تا بزرگتر بشه و خودش همكاري كنه برنامه به چه صورت است آيا خطري ندارد ؟

 

  و من واقعا نگران هستم و حالم اصلا خوب نيست و خيلي نگران دندانهاش هستم.افسوس

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)