آدرينا شريفآدرينا شريف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آدرينا يعني عشق مامان و بابا

دخترهاي اين روزها...

1391/12/12 15:10
نویسنده : مامان ندا
545 بازدید
اشتراک گذاری

       اين روزها واقعا اين خيلي عاديه كه همه مامانها يا كلا همه اطرافيان از اين مطلب صحبت مي كنند كه فرزندانشان يا فرزندان  اطرافيان يا نزديكانشان حرفهايي مي زنند كه بسيار چشمگير و بزرگ است براي سن و سال آنها .

       اما اما اما اين دختر آتيش پاره من ديگه از همين سن و سال مستقل شده و واقعا عينه يك خانم كوچولوي بزرگ سخنراني مي كنه از صحبتهاي قشنگش نمي نويسم اما واي بر ما پدر و مادرها كه بايد به آنها پاسخ دهيم و آنها را با منطق راضي كنيم و پاسخمان بايد طوري باشد كه هيچ راه فراري براي آنها باز نگذارد .

      نمي دانم شايد روانشناسان هم ديگر ندانند با اين نسل چگونه رفتاري بايد داشت كه مناسب و بدون نقص باشد .

     دخمل من خيلي خيلي خانمه ( ما شاءالله باز خودم چشمش نزنم ) و وقتي با هم سن و سالهاش مقايسه اش مي كنم ازش رضايت كامل دارم . ولي واقعا حرفهاي بامزه اي مي زند و نمي دانم چه جوابي بايد به ايشان بدهم .

اينقدر استقلال داره كه توي تمام موارد به من ميگه نظر من اينه نظر شما چيه ماماني ؟...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
12 اسفند 91 16:16
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
حمیدرضا شریف
16 اسفند 91 13:18
عزیزم دست پروده کیه ندا و حمیدرضا